Model :

Hardware Version :

Firmware Version :

ISP : [/COLOR]

In EN, below PT. Functions not implemented in NC210, in which the old model NC200 was better Hello. I have two cloud cameras that we evaluate as a great monitoring and security solution offered without IT market. However, these cameras have distinct features, compared to NC200 with NC210, which in my evaluation, the latest latest model, lost important features compared to NC200.
1°item) What I found over in the NC200 camera is to be able to select motion detection frames (no cadence of requirements) without quality of model NC210 does not have. This was, in my view, a setback in comparison to NC200 with an NC210.
2º item) The new model of camera NC210 does not have an item to configure the sending server, having to only inform the email of the account (not my case, pintows@gmail.com) as the email that will receive as messages of alertness. In the NC200 camera I put another specific email account, which helps a lot in the specific monitoring.
3º Item) The limit of sending emails. This was the main problem I detected, with no quality, because I could not remove certain "frames" from the monitoring focus, constantly send emails and close monitoring at the end of the 60 already sent. This for an external environment (where there are trees for example) makes the use of this functionality unfeasible. I am available for clarification and demonstration, if necessary, of the cases explained above.

------------

Funções não implementadas na NC210, no qual o modelo antigo NC200 era melhor

Olá. Eu possuo duas câmeras de nuvem pelo qual avaliamos como uma ótima solução de monitoramento e segurança oferecida sem mercado de TI. Porém, estas câmeras possuem funcionalidades distintas, em relação a NC200 com NC210, que na minha avaliação, o último modelo mais recente, perdeu funcionalidades importantes, comparado a NC200.
Primeiro item) O que eu encontrei de mais na câmera NC200 é poder selecionar quadros de detecção de movimento (sem cadência de requisitos) sem qualidade do modelo NC210 não possui. Isto foi, na minha visão, um retrocesso, em comparado a NC200 com um NC210.
Segundo item) O novo modelo de câmera NC210 não possui um item para configurar o servidor de envio, tendo que apenas informar o e-mail da conta (não meu caso, pintows@gmail.com) como o e-mail que recebeá como mensagens de alerta. Na câmera NC200 eu colocar uma outra conta de e-mail específica, o qual a ajuda de muito no monitoramento específico.
Item Terceiro) O limite de envio de e-mails. Isto foi o principal problema que detectei, sem qualidade, por não poder retirar determinados "quadros" do foco de monitoramento, envia constantemente e-mails e encerra o monitoramento ao final dos 60 já enviados. Isto para um ambiente externo (onde há árvores por exemplo) inviabiliza o uso desta funcionalidade.

Estou a disposição para esclarecimento e demonstração, se para preciso, dos casos explicados acima.